News

Communication

Mosaic_Collage5I plan doing a new company with him.Mosaic_Collage6

Advertisements

Think global, do local

I want to help my country by developing transport, information technology, using solar energy, automating … The young people move away because they do not feel opportunity in villages. I want to prove that today is possibilities to dreams become thrue, we have huge open possibilities, we can have what we want,  our predecessors have created the conditions for us.

I had the opportunity to talk to ordinary people, to live and work in rural towns. They worked, founded a family, did the best what they knew, and trusted in a beautiful future for ther children would be waiting. I want them to see, the did right. I can see the possibilities of build a wonderful future, if in the desert, ther coud be many developing, people coud bild life ther, or belive to bild future on Mars, then to do it here it will be fan.

I hope you can  accept it, and you see, feel  chance to make people belive our great bright future.

I want to inspired them, we do not must live in crowded big city to have big dreams, and mytbe I have time and energy to find out how can bild rocket launching station from land without beach.

Kaloczy

When the future purely filters through

I’m stepping into the studio. The ether is not so big. There is a wagon flying… I’m feeling a lot more homely in space. How can it be, here is a flying car, there is a satelits, lots of satelits, wery much satelits…Spacecrafts, space station, little wery little station, way it is so little,  … But really     way is our only one spacestacion so little!!! The ether is full of things, and interesting place to explore. and very funny. Hopp is a car, refreshing in color and not like other terraine object around here. Qin all cases 270 minuses are very cold. a big problem is the exit to the space, the lack of oxygen and the cold …

Good morning on this wonderful day!

A levegő vastagsága a föld körül kb 8 km. a földgömb sugara   6372,8 km. Szárazföld – 29%-ot szárazföldnek nevezzük, ez a világ az amiben élünk.

Valyon mennyi az esély rá hogy itt élet jött létre, és hányan gondoljuk át létünk hihetetlen törékeny rendszerét? Ilyesztő bizonytalan körülmények között azon aggódunk, valyon fog e sütni a nap, vagy összekoszolódott a ruhánk, vagy dugó van-e.

És igen! Itt élünk, csodás dolgok történnek, és ez egy csodás nap!

Gery tegnap szültett, épp csak egy napja, Elon Hevyje ma emelkedik először az Űrbe, és igen, szeretném ha lenne egy kényelmes hotel az űrben, ahol kényelmes élettér van, és látom a földünket. És Elon rávilágított hogy itt az idelye, hogy ezt megépítsük. Egy nagy álom, ami célt adhat minden földlakónak, és még anyukámnak is van esélye hogy megélje, pedig elmúlt 70. Ez egy csodás nap, Örülök hogy már itt tartok, és a részese lehetek. Akár mi is lesz ma, eddig már eljutottunk.

Fantasztikus mérnöki munkáról van szó!

-Történhet valami nemkivánt? igen. és fog történni? miért tenne ilyet.

Szeretnéd ha leesne?

milyen eddig a sikeres kilövési arány ? igen, volt  sikertelen, és?

Ma ünnepelni jöttünk, és azt ünnepeljük hogy van nekünk egy FalconHevy-nk. És még az is lehet hogy sikerül. És az nagyszerü. PONT.

 

Van esélyünk rá hogy ma sikerül.

Szóval ez egy gyönyörű nap.

World-changing project

memo too clear for myself:

“A kommunikáció mindíg egy nagyon fontos tényező.”

[OpenAI] seems to be going really well. We have a really talented team that are working hard. OpenAI is structured as a non-profit, but many non-profits do not have a sense of urgency… but           OpenAI         does. I think people really believe in the mission, I think it’s important. It’s about minimizing the risk of existential harm in the future…


https://www.stripes.com/news/us/lawmakers-look-into-spacex-launch-that-ended-with-lost-satellite-1.506141    :

Lawmakers look into SpaceX launch that ended with lost satellite…………..

…….WASHINGTON — Lawmakers said they will receive classified briefings on a secret U.S. government satellite that apparently       — crashed  —     into the sea after it was launched by Elon Musk’s Space Exploration Technologies Corp……………………….



http://spacenews.com/web-entrepreneur-eyes-small-launcher-market/

WASHINGTON – Elon Musk, a 31 éves internetes vállalkozó, aki a dot.com boom ideje alatt nagy összegű összeget gyűjtött össze, rámutatott a rakéták felépítésére.

A rakéta Musk építése egy kétlépcsős kerozinüzemű kiadvány, amelyet kifejezetten arra terveztek, hogy az Orbital Sciences Corp. légi úton indított Pegasus járművét az évek során elindította az Egyesült Államok kormányzati szükségleteinek kis részét.

Musk pálya? Nagyjából 470 kilogramm az alacsony földi pályára, 10 millió dollárnál kevesebbre – az ára körülbelül a fele annak, amit a NASA mond, általában fizet egy Pegazusért.

“Három dolgot keresek egy üzletben. Először is, kereskedelmi szempontból életképesnek kell lennie. Másodszor érdekesnek és szórakoztatónak kell lennie. Harmadszor, ha sikerül, akkor jótékony hatást kell gyakorolnia a világra.

Az Egyesült Államokban gyártott hardverek miatt a Musk elvárja, hogy készen álljon a rakéta elindítására, a 2003-as évek végén a Falcon LV-nek nevezve, feltételezve, hogy a tartománybiztonság és a szövetségi engedélyezési akadályok már meg is szüntethetők.

Könnyebb lenne a Musk-ot csak egy újabb álmodozó elbocsátására törekedni, mint a józan ész, ha a története nem mondott más történetet.

Musk 1995-ben elhagyta a posztgraduális iskolát, és elkezdte a Zip2 Corp.-et, egy weboldal hosting céget, amely ügyfeleinek számít a New York Times Co. és a Knight Ridder számára, mielőtt eladta a Compaq Computer Corp.-et 1999-ben mintegy 300 millió dollárért. Következő vállalkozása a Pay-Pal, egy internetalapú fizetési szolgáltatás volt, amelyet februárban nyilvánosságra hoztak, és júliusban értékesítették az online aukciós eBay-en, 1,5 milliárd dollárért

A Fortune Magazine szeptemberi számában a Musk-t az “America’s 40 Richest Under 40” egyikének minősítette. A Musk 23. lett, a Los Angeles Lakers Shaquille O’Neil mögött.

Musk szerint szilárdan hiszi, hogy a Space Exploration Technologies (Space X for short) mindhárom kritériumot teljesíti, a júniusban megkezdett cég a Falcon
A Musk terveihez ismerő NASA-tisztviselő szerint a fiatal vállalkozó ígéretes technikai megközelítést alkalmazott, és a korai lépései azt sugallják, hogy a Musk eléggé ismer, hogy elkerülje azokat a buktatókat, amelyek más induló vállalkozásokat követeltek.

“Nagyon jó kis csapata van, mély zsebekkel rendelkezik” – mondta a NASA tisztviselője. – De megvan a hatalma? Nem tudom.”

Musk egyik legfontosabb korai tanácsadója volt a korábbi Orbital Sciences vezetõje, Michael Griffin, aki a NASA és a Pentagon vezetõ pozícióit töltötte be. Orbital vezérigazgatója és a vállalat ûrrendszerek csoportjának vezérigazgatója volt.A Musk azóta bérelt tapasztalt vezetőket a legmagasabb amerikai repüléstechnikai cégek közül. Musk a propulziós fejlesztésért felelős alelnöke, Tom Mueller vezette a meghajtó és égéstermék osztályokat a TRW Space & Electronics, Redondo Beach, Calif.

Musk a műveletekért felelős alelnöke Chris Thomas, a Boeing-ből származik, ahol a Delta 2, a Delta 3 és a Delta 4 rakéták gyártását végezte.

Néhány induló piaci elemző azonban megkérdőjelezte az olyan vállalkozások üzleti életképességét, amelyek egy olcsó, alacsony költségű orosz rakétákkal teli zsíros kereskedelmi piacon kívánnak belépni.

“Az orosz járműveknek nem sok sikerük van, részben azért, mert nem jók marketingesek, és nem tudják, hol kell keresni az ügyfeleket” – mondta Marco Caceres, a TeaI Group Fairfax, Va tér elemzője. részben azért is, mert nincs sok ott. ”

– Három dolgot keresek egy üzletben – mondta egy interjúban Musk. “Először is, kereskedelmi szempontból életképesnek kell lennie. Másodszor érdekesnek és szórakoztatónak kell lennie. Harmadszor, ha sikerül, akkor jótékony hatást kell gyakorolnia a világra.

“Azt hiszem, jobb belépni a piacokba, ha tényleg komor, mint amikor nagyon fényesek.”
Musk elmondta, hogy nem illúzi magát a piac egészségi állapotáról és jó közérzetéről, remélve, hogy uralja a Falcon LV-t.

“Azt hiszem, jobb belépni a piacra, ha nagyon komor, mint amikor nagyon fényesek” – mondta. – Azt hiszem, kicsit ellentétes vagyok.

Jeff Foust, az indiai iparág elemzője a Bethesda-val, az Md.-ből jövő Futron Corp.-lel, elmondta, hogy ha a Musk egy komor piaccal akar találni, a Space X biztosan a megfelelő helyen keres.

– Ez egy kemény sor lesz, amellyel megfoghatnák őket – mondta Foust. “Rengeteg versenytárs van ott, és nem sok vevő.”

Foust szerint a technikai kihívás az alacsony költségű rakéta építésével szemben azt mutatja, hogy a palacsinták meggyõzõ intézményi befektetõknek tekintik, hogy pénzt helyezzenek új hajóhajtású járművekbe.

“Azt hiszem, jobb belépni a piacokba, ha tényleg komor, mint amikor nagyon fényesek.”
Musk elmondta, hogy nem illúzi magát a piac egészségi állapotáról és jó közérzetéről, remélve, hogy uralja a Falcon LV-t.

“Azt hiszem, jobb belépni a piacra, ha nagyon komor, mint amikor nagyon fényesek” – mondta. – Azt hiszem, kicsit ellentétes vagyok.

Jeff Foust, az indiai iparág elemzője a Bethesda-val, az Md.-ből jövő Futron Corp.-lel, elmondta, hogy ha a Musk egy komor piaccal akar találni, a Space X biztosan a megfelelő helyen keres.

– Ez egy kemény sor lesz, amellyel megfoghatnák őket – mondta Foust. “Rengeteg versenytárs van ott, és nem sok vevő.”

Foust szerint a technikai kihívás az alacsony költségű rakéta építésével szemben azt mutatja, hogy a palacsinták meggyõzõ intézményi befektetõknek tekintik, hogy pénzt helyezzenek új hajóhajtású járművekbe.

“Az egyik előnyük az, hogy Elon Musk és saját vagyona, attól függően, hogy mennyit tervez a cégbe bocsátani” – mondta Foust.

Míg Musk azt mondta, hogy nem a vállalat egyetlen támogatója, azt mondta, készen áll a Falcon LV fejlesztésének finanszírozására teljesen saját zsebéből, ha kell. Nem volt hajlandó pontosan megmondani, hogy mennyit vár el a rakéta fejlesztéséért, csak hogy ez a szám “dollár tízmillióban” lesz.

“Nem hiszem, hogy ez az indító jármű üzlet olyan tőkeintenzív lesz, mint a PayPal.”
Musk ragaszkodik ahhoz is, hogy nem idegen a tőkeigényes vállalkozás vezetésében. A PayPal, majdnem 240 millió dollárért égett, mielőtt pozitív pénzáramlást ért el.

“Nem hiszem, hogy ez a hordozható jármű üzlet olyan tőkeigényes lesz, mint a PayPal” – mondta. “Nem hiszem, hogy egy negyed milliárd dollárt fog elérni ahhoz, hogy pozitív pénzforgalmat érjünk el.”

Ha a Musk tervezett fejlesztési költségei szerénynek tűnnek, úgy tűnik, hogy összhangban állnak az üzleti vállalkozás elvárásaival.

A Musk reméli, hogy a Falcon évente két-három alkalommal elindul. Később, feltételezve, hogy a kormányzat és a kereskedelmi piacok elindulnak az alacsony költségű rakétaindító elérhetőségére válaszul, a Musk szerint évente akár öt-hat alkalommal indítanak rajtuk, ami azt jelenti, hogy az Space X felajánlhatja a Falconnak 6 millió dollárt lövés.

Futron’s Foust azt mondta, hogy megnyer egy vagy két amerikai kormány elindítását
Egy évre lenne szükség ahhoz, hogy a Falcon vegyen üzletet a Pegasustól, egy szilárd tüzelőanyagú rakétát, amely 17-szer egymás után elnyelte a jelvényét, és 28 sikeres és három kudarcot mutatott össze a 1990-es debütálása óta.

Orbital szóvivő Barron Beneski elutasította, hogy tegyen észrevételeket a Space X-nek vagy terveiért, hogy versenyezzen a Pegasus-szal.

A hadsereg 1997 óta csak három alkalommal hívta fel a Pegazust. Joseph Davidson, a Los Angeles-i légierő űrbeli és rakétaváltási központjának szóvivője szerint a szolgálat érdekelné egy rakétaindítót, amely 450 kilogrammot emelhet az alacsony földi pályára 10 millió dollárra vagy annál kevesebbre. De a jelenlegi költségvetések csak két év alatt engedélyeznék egy ilyen indítószolgálat megvásárlását. Azt mondta, hogy az Air Force tisztviselői a közeljövőben találkoznak a Space X-vel.

A Teal Group Caceres elmondta, hogy az ügyfelek nyertes szerződései nem lesznek kockázatosak, mint az Egyesült Államok kormánya.

“Ha nincs olyan autója, amelyet sikeresen elindítottak, nem hiszem, hogy NASA-t kapnánk” – mondta. “Más lehetőségek is vannak.”

A NASA Poniatowski elmondta, hogy jelenleg nincs olyan hasznos terhelés a sorban, amely elég alacsony ahhoz, hogy egy nem bizonyított járműre indítson. A NASA politikája azonban lehetővé teszi kisebb, kísérleti műholdak – az úgynevezett 2. kategória hasznos csomagjainak – használatát olyan járműveken, amelyeken csak egy sikeres műszeres járat indul.

Gwynne Gurevich, Space X alelnöke az üzletfejlesztésnek, elmondta, hogy a vállalat néhány sikeres demonstrációs járatot kíván végrehajtani, mielőtt a NASA-ra helyezi a nevét.

Azt mondta, reméli, hogy a korai ügyfeleket arra készteti, hogy bízzanak a terhelésükhöz a nem bizonyított Falcon-hoz, azáltal, hogy meredek engedményeket nyújtanak az első bevezetéshez.

“Az elvárásaink itt nem nagyok. Nem lépünk be ebbe az üzletbe azzal a várakozással, hogy nagy mennyiségű pénzt készítünk az első naptól. “
“Mindenütt keresek valakit, akinek van egy hangárkirálynője [repülni kell”], mondta Gurevich. “A kereskedelmi entitás számára is olcsó módot kínálunk arra, hogy teszteljünk egy nem tesztelt űrhajó buszot.”

Musk azt mondta, készen áll arra, hogy keményen harcoljon a piacon, és szükség esetén korai ügyfeleket kínál mély dlscount-okhoz.

Musk azt mondta, készen áll arra, hogy keményen harcoljon a piacon, és szükség esetén korai ügyfeleket kínál mély dlscount-okhoz.

“Az elvárásaink nem nagyok,” mondta. “Nem lépünk be ebbe az üzletbe azzal a reménnyel, hogy nagy mennyiségű pénzt készítünk az első naptól.”

Musk azt tervezi, hogy kicsi lesz a csapata. A Space X mindössze 14 alkalmazottal rendelkezik, beleértve a Muskot is, aki az El Segundo, kaliforniai székhelyű vállalat elnöke. Mire a jármű elindul, a Musk elvárja, hogy talán több tucat munkatársat foglalkoztatott. De a fejlesztés folyamatban van, a pénz már folyik.

A Falcon LV, valamint az első és a második fokozatú motorok tervezését, tesztelését és integrálását házon belüli ügyként kezelik, a már meglévő repülőgép-alvállalkozókkal kiszervezett hardverek gyártásával.

Musk said he is prepared to fight hard for a foothold in the market, offering early customers deep dlscounts if necessary.

“Our expectations here are not grand,” he said. “We are not entering this business with the expectation of making large quantities of money from day one.”

Musk plans to keep his team small. Space X has just 14 employees including Musk, who serves as president of the El Segundo, Calif.-based company. By the time the vehicle debuts, Musk expects to have hired maybe a dozen more full-time staffers. But with development under way, money is already flowing.

The design, test, and integration of the Falcon LV and its first and second stage engines are being handled as an in-house affair, with the fabrication of all hardware outsourced to established aerospace subcontractors.

 

 

 

With hardware in production throughout the United States, Musk expects to be ready to launch the rocket, dubbed the Falcon LV in late 2003, assuming range safety and federal licensing hurdle can be cleared by then.

It would be easier to dismiss Musk as just another dreamer with more ambition than common sense if his track record did not tell a different story.

Musk dropped out of graduate school in 1995 to start Zip2 Corp., a Website-hosting company that counted among its customers the New York Times Co. and Knight Ridder before he sold out to Compaq Computer Corp. in 1999 for about $300 million. His next venture was Pay-Pal, an Internet-based payment service he took public in February and sold to the online auctioneer eBay in July for $1.5 billion

Fortune Magazine identified Musk as one of “America’s 40 Richest Under 40” in its September issue. Musk came in 23rd, right behind the Los Angeles Lakers’ Shaquille O’Neil.

“I look for three things in a business,” Musk said in an interview. “First of all, it needs to be commercially viable. Secondly it has to be interesting and fun. And third, if it succeeds, it has to have some beneficial effect on the world.”

WASHINGTON – Elon Musk, a 31-year old Internet entrepreneur who amassed a sizable fortune during the dot.com boom, has set his sights on building a rocket.

The rocket Musk is building is a two-stage, kerosene-fueled expendable specifically designed to undercut Orbital Sciences Corp.’s air-launched Pegasus vehicle in the market for the handful of small payloads the U.S. government needs launched each year.

Musk’s pitch? Roughly speaking, 470 kilograms to low Earth orbit for less than $10 million – a price point about half of what NASA says it typically pays for a Pegasus.

“I look for three things in a business. First of all, it needs to be commercially viable. Secondly it has to be interesting and fun. And third, if it succeeds, it has to have some beneficial effect on the world.”

Feel free to let us know in the comments what your favorite quote is. Enjoy!

  1. “A factory deserves more innovation and more engineering skill than the product itself.”
  2. “The biggest epiphany I’ve had this year is that what really matters is the machine that builds the machine – the factory. And that is at least two orders of magnitude harder than the vehicle itself.” (Sep, 2016 | Source)
  3. “We’re only able to do this [build the Gigafactory] because of you guys [Tesla owners]. Without you this could not be possible.”
  4. Engedjen meg velünk a megjegyzésekben, hogy mi a kedvenc ajánlatunk. Élvez!”A gyár több innovációt és több technikai tudást érdemel, mint maga a termék.””A legnagyobb
    vízkereszt
    Ebben az évben éppen az számít, hogy az a gép, amelyik a gépet építik – a gyár. És ez legalább két nagyságrenddel nehezebb, mint maga a jármű. “(2016. szept., Forrás)”Ezt csak [Gigafattár] készíthetjük el, mert te vagy [Tesla tulajdonosok], nélküle ez nem lehetséges.”

 

  1. “The Gigafactory is about being able to… actually move the needle from a global carbon production perspective.”
  2. “I actually really love manufacturing. It’s great. I think more people should get into it.”
  3. “We can fit 50 Billion hamsters in the gigafactory”
  4. “One way to think of manufacturing efficiency is how long a journey did that molecule take from when it was mined. So if it was mined in one part of the world, and eventually does several trips around the world before it ends up in a finished product, that’s fundamentally expensive.”
  5. “It makes sense for rail cars of raw materials to come in one side, and then for finished vehicles to exit the other side.”
  6. “I’m really excited about revitalizing manufacturing. It needs love and we’re gonna give it.”
  7. “There is at least a 5 – 10 fold potential improvement in production capability [with the Gigafactory].”
  8. “The Gigafactory is essentially designed like a very high density, multi-layered integrated circuit. Like an advanced CPU.”
  9. “We consider [the factory] to be a product. The factory itself is the machine that builds the machine”
  10. “What really matters to accelerate a sustainable future is being able to scale up production volume as quickly as possible.”
  11. “A Gigafactory arról szól, hogy képes … ténylegesen mozogni
    a globális széntermelés szempontjából. ”
    “Nagyon szeretem a gyártást.
    Ez nagyszerű. Azt hiszem, több embernek kellene beavatkoznia. ”
    “Megkaphatjuk az 50 milliárdot
    hörcsögök
    a gigafactory “”Az egyik módja a gyártási hatékonyságnak
    mennyi ideig utazott az a molekula
    hogy bányásztak ki.
    Tehát ha a világ egy részén bányásztak,
    és végül többször is utazik a világon
    mielőtt véget ér
    késztermékben,
    ez alapvetően drága. ”
    “Van értelme a vasúti kocsik a nyersanyagok
    hogy jöjjön az egyik oldalon,
    majd a kész járművek számára a másik oldalon való kilépéshez. “
  12. “Nagyon izgatott vagyok a gyártás újjáélesztésében.
    Szeretni kell, és meg fogjuk adni.”A gyártási képesség legalább 5-10-szerese a Gigafactory-nak.””A Gigafattort lényegében úgy tervezték, mint egy nagyon nagy sűrűségű, többrétegű integrált áramkör, mint egy fejlett CPU.””Úgy gondoljuk, hogy [a gyár] termék, a gyár maga a gép, amely felépíti a gépet””Ami igazán fontos a fenntartható jövő felgyorsításában, a lehető leggyorsabban képes a termelési volumen növelésére.”

“Tesla… [focuses] heavily on designing the machine that makes the machine – turning the factory itself into a product.”

  1. “Tesla … nagy hangsúlyt fektet a gép megtervezésére, amely a gépet magába foglalja – magának a terméknek a forgatásával.”

https://wordpress.com/post/gadynaorganism.wordpress.com/370

ujratervezés: THE travel possibilities all over the world and speace.

wath is the cél?

“the pastime, to spend here possible best, most enjoyable”- from Gady.

utazás, szállítás, Airbus

wath we need?

wath we have?  coninetali

 

space stations, Space shuttle we need  hundreds of thousands…

planes,
cars, buses
trains, metros

éhes, megy vesz kaja,  see you later

16 pm localtime back….. …….booster, webcast,

While it may seem quite odd that…Bár meglehetősen furcsának tűnhet….

that SpaceX would choose to expend an entire, recoverable rocket, it is presumed that SpaceX is simply choosing to rid itself of a stock of older boosters

 

 

 

incapable of flying more than once or twice………………………gyorsító
hogy a SpaceX úgy döntene, hogy egy teljes, felépíthetõ rakétát kíván kiadni, feltételezik, hogy a SpaceX egyszerûen úgy dönt, hogy megszabadul a régebbi bõvítõkészletektöl, amelyek egyszerre vagy kétszer nem tudnak repülni…..

preparing for the introduction of the highly reusable Block 5 of Falcon 9, in other words. As stated by the webcast host, a SpaceX engineer, the company’s goal is for boosters to last “tens of launches in the short term, and hundreds or thousands of launches in the long term.” It is worth remembering that expending rocket boosters in the ocean (or even over land for Russia and China)

felkészülés a Falcon 9 rendkívül újrafelhasználható 5. blokkjának bevezetésére,
más szavakkal.
Amint azt a webcast host, a SpaceX mérnök,
a cég célja, hogy a boosterek ”
tíz indulás rövid távon,
és hosszú távon több száz vagy ezer elindulást. ”
Érdemes felidézni, hogy a rakétatámasztók az óceánban járnak
(vagy akár Oroszország és Kína földjére is)

…. i

is the status quo of all non-SpaceX rockets, and SpaceX has only just begun to perfect booster recovery and reuse –

the first successful ocean recovery

was completed less than two years ago.
The very fact that it already feels odd or even wrong to “throw away” hardware into the ocean after launch is a testament to just how rapidly SpaceX have changed both the figurative and literal paradigms of orbital rocketry, and it is only a matter of time before the eminently persistent company ends the practice of expendable launches
internally, if not globally……………………………………

az összes nem-SpaceX-rakéta status quo-ja, és a SpaceX csak most kezdte el tökéletesíteni a fellendülés helyreállítását és újrafelhasználását

– az első sikeres óceán helyreállítása

kevesebb mint két évvel ezelőtt befejeződött.
Az a tény, hogy máris furcsának, vagy akár hibásnak találja az “óriási” dobozt az óceánba a bevezetés után, annak bizonyítéka, hogy az SpaceX milyen gyorsan változott az orbitális rakéták figurális és szó szerinti paradigmáinak megváltoztatásában, és csak idő kérdése mielőtt a kiemelkedően kitartó cég megszünteti a kiadható elindulások gyakorlatát.

UP NEXT, FALCON HEAVY

After yet another successful mission for SpaceX, the company’s Florida efforts will now briefly focus on the imminent inaugural launch of Falcon Heavy, the company’s newest and largest rocket. Loosely penciled in for liftoff on Tuesday, February 6, the massive vehicle will become the most powerful and capable operational rocket in the world, comparable only to the likes of NASA’s Saturn V and Space Shuttle, as well as the Soviet Union’s short-lived Energia. Regardless of its place against a historical backdrop of massive state-funded rockets, Falcon Heavy will by default become the most powerful commercial launch vehicle ever developed, and that title will almost certainly remain uncontested until 2020 at the absolute earliest. If or when the first and smallest version of NASA’s SLS rocket launches, likely also no earlier than 2020, the space agency may well take the crown back for a brief year or so. Regardless, SpaceX will likely be regularly launching Falcon Heavies and nearing the tail end of the development and testing of itsmuch larger BFR rocket and spaceship.

Falcon Heavy will be the clearest progress yet towards such a massive rocket, and will provide SpaceX with invaluable experience and expertise as the only private company to ever operate a super heavy-lift launch vehicle (SHLLV). After a solid four weeks of near-constant testing, bug-fixing, and retesting, Falcon Heavy just days ago completed its first static fire, marking the first point in its history that all 27 of its first stage engines were simultaneously ignited. The data produced by that crucial test was apparently satisfactory, and Elon Musk just yesterday reiterated that the vehicle’s first launch was still targeting February 6.

A KÖVETKEZŐ, FALCON NAGY
A SpaceX egyik újabb sikeres missziója után a vállalat flotta erőfeszítései röviden a Falcon Heavy, a vállalat legújabb és legnagyobb rakéta közelgő megnyitójára irányulnak. A hatalmas jármű a legerősebb és leghatékonyabb operatív rakéta lesz a világon, amely csak a NASA Saturn V és Space Shuttle szerelmeseinek, valamint a Szovjetunió rövid életű energiájának köszönhetően . Függetlenül attól, hogy helyet foglal a tömeges államilag finanszírozott rakéták történelmi háttere ellenére, a Falcon Heavy alapértelmezés szerint az eddigi legerősebb kereskedelmi célú haszongépjárművé válik, és ez a cím majdnem minden bizonnyal vitathatatlan marad 2020-ig az abszolút legkorábbi időpontig. Ha vagy amikor a NASA SLS rakéta első és legkisebb változata elindul, valószínűleg nem is a 2020-as korábbihoz képest, az űrügynökség akár egy évig is visszakaphatja a koronát. Függetlenül attól, hogy a SpaceX valószínűleg rendszeresen elindítja a Falcon Heavies-t és közeledik a sokkal nagyobb BFR rakéta és űrhajó fejlesztésének és tesztelésének farok végéhez.

A Falcon Heavy lesz a legegyszerűbb előrelépés egy ilyen hatalmas rakéta felé, és a SpaceX számára felbecsülhetetlen értékű tapasztalattal és szakértelemmel rendelkezik, mint az egyetlen olyan magánvállalat, amely valaha is egy rendkívülnehéz tehergépjárművet (SHLLV) üzemeltet. Egy négyhetes, majdnem állandó tesztelés, hibajavítás és újbóli vizsgálat után a

Falcon Heavy csak néhány nappal ezelőtt elkészítette az első statikus tüzet,

ami a történelem első pontját jelöli, hogy az első fokozatban lévő motorok mind a 27-ét egyidejűleg meggyújtották. Az e döntő teszt által készített adatok nyilvánvalóan kielégítőek voltak, ésElon Musk éppen tegnap megismételte,hogy a jármű első indítása még mindig

február 6-án célzott.

belsőleg, ha nem globálisan.

HAPPY NEW YEAR, 2018!

…and I was just sitting here, and strongly feel one day, I take a deep breath, taking one big step, move through everything, making my own company, as Bill Gates, Elon Musk, it will be rooted in my city I was born, and fix all of my dream projects.  It will be as hard as that thought comes in my head, slipped through me. It means to be great artist and futurist.

Happy 2018!